• System for
    virksomhetsstyring

Virksomhetsstyring gjort enkelt

NEXUS fra BDO er et komplett system for virksomhet som helper deg å ta riktige beslutninger får å oppnå bedriftens mål.

 

Hvordan fungerer det?

Systemet kombinerer viktige nøkkeltall med grafiske fremstillinger og multidimensjonale rapporter​ for best mulig visualisering av dataen. Dette skjer gjennom et effektivt ETL-verktøy og datalager som samler data fra virksomhetens systemer og visualiserer det i et brukervennlig grensesnitt. NEXUS fungerer like fint i nettleseren som på mobile plattformer. 

 

Illustrasjon av virksomhetsstyringssytemet Nexus

 

Vi har flere standardrapporter for bestemte bransjer, noe som muliggjøre en rask implementering av løsningen for deg. I tillegg vil våre rådgivere hjelpe deg med å sette opp rapporterings- og analyseløsninger som er tilpasset dine behov. Rådgiverne har både med forretnings- og bransjekunnskap, slik at de enkelt kan sette seg inn i markedet og bransjen du opererer i.

I tillegg får du dette med virksomhetsstyringssystemet NEXUS:

  • Datamodeller for alle prosessområder​
  • Håndtering av store data og transaksjonsvolumer​
  • Rollebasert brukerstyring​
  • Notifikasjoner og handlingshåndtering

Systemet har integrasjoner mot Svea, Lindorff, Bisnode, Credi Safe, Experian og ulike ERP-systemer.

 

Digital assistent som hjelper deg

NEXUS har også en digital assistent som bidrar til at systemet kan gjennomføre vesentlig flere beslutninger enn før (før hva da?). Når den digitale assistenten trenger din aksept så sender han den videre til deg for håndtering. Systemet vil dermed til enhver tid bidra til at organisasjoner prioriterer de aktiviteter som er viktigst for å skape forbedringer. (For eksempel?)

 

God porteføljestyring

NEXUS sitt konsept for porteføljestyring er sammensatt av produktet NEXUS og finansiell kompetanse i BDO. Hensikten er å gi våre kunder et verktøy for å optimalisere den økonomiske driften gjennom overvåking og automasjon. Konseptet gir blant annet automatiske kredittvurderinger og analyser av kredittverdighet i markedet til våre kunders kunder. 

 

Fra brannslukning til proaktiv styring

Sammen med NEXUS sin «digitale assistent» sikrer dette konseptet at organisasjoner kan gå fra «manuell brannslukning» til tilnærmet full automasjon. Den enkelte er sikret fullstendig oversikt over sin portefølje og vil få «arbeidsliste av saker» presentert - i stedet for å få beskjed om hva som «brant ned i natt». Proaktiv og automatisert styring i praksis. 

 

NEXUS er ikke bare den riktige programvaren for effektiv forretningsstøtte - det er et komplett konsept som inneholder de riktige verktøyene, den riktige kompetansen og kvalifiserte tjenester. 

 

Kontakt oss

Har du spørsmål eller ønsker du å høre mer om Nexus? Ta gjerne kontakt med oss via skjemaet under og en av våre rådgivere vil ta kontakt med deg snart.