Tjenestedesign

BDO bistår med tjenestedesign

Tjenestedesign handler om å forstå hvordan mennesker bruker og opplever ulike tjenester, og på bakgrunn av dette være i stand til å skape nye eller forbedrede løsninger.

Tjenestedesign bidrar til å forbedre brukeropplevelsen og hjelpe deg som kunde å nå konkrete mål. For eksempel ved å effektivisere en tjeneste gjennom å korte ventetider, redusere antall steg i en prosess eller gi alternative veier til mål, etablere nye kjøps-, bruks- og ettermarkedsprosesser for eksisterende tjenester, eller designe og etablere nye tjenester. Oppdragene kan fokusere på en ende-til ende kundereise, eller deler av en operasjon som f.eks. salg eller ettermarked.

Sentralt i vår leveranse står planlegging og uttegning av løsninger og støttesystemer for digitale tjenester. Vi har lang erfaring med å lage støttesystemer som fra både kunde- og leverandørsiden automatiserer hele eller deler av en tjeneste.

Leveransen kan inkludere:

  • Markedskartlegging
  • Merkevareforståelse
  • Brukerinnsikt
  • Konseptualisering
  • Løsningsbeskrivelse

Våre tjenestedesignere jobber tett med forretningsutviklere og teknologer for å kombinere forretningsmuligheter med potensialet i teknologien.

Kontaktpersoner:

Kontakt oss

Har du spørsmål eller ønsker du en uforpliktende samtale med en av oss? Ta kontakt ved å fylle ut skjemaet under og vi kommer tilbake til deg innen kort tid. 

Nysgjerrig på mulighetene i BDO?
Les mer om våre kompetanseområder, karrieremuligheter og ledige stillinger.

Drøm det. Gjør det.