Tjenestedesign
Tjenestedesign handler om å forstå hvordan mennesker bruker og opplever ulike tjenester, og på bakgrunn av dette være i stand til å skape nye eller forbedrede løsninger.
Tjenestedesign bidrar til å forbedre brukeropplevelsen og hjelpe deg som kunde å nå konkrete mål. For eksempel ved å effektivisere en tjeneste gjennom å korte ventetider, redusere antall steg i en prosess eller gi alternative veier til mål, etablere nye kjøps-, bruks- og ettermarkedsprosesser for eksisterende tjenester, eller designe og etablere nye tjenester. Oppdragene kan fokusere på en ende-til ende kundereise, eller deler av en operasjon som f.eks. salg eller ettermarked.
Sentralt i vår leveranse står planlegging og uttegning av løsninger og støttesystemer for digitale tjenester. Vi har lang erfaring med å lage støttesystemer som fra både kunde- og leverandørsiden automatiserer hele eller deler av en tjeneste.
Leveransen kan inkludere:
- Markedskartlegging
- Merkevareforståelse
- Brukerinnsikt
- Konseptualisering
- Løsningsbeskrivelse
Våre tjenestedesignere jobber tett med forretningsutviklere og teknologer for å kombinere forretningsmuligheter med potensialet i teknologien.
Ta kontakt
Fyll ut skjemaet under og du vil høre fra en av våre rådgivere innen kort tid.