Et komplett kompetansehus for alle økonomifunksjoner
BDO Business Services leverer alt en økonomifunksjon har behov for. Dette tjenestespekteret har vokst de siste årene hvor vi nå har automatiserte verktøy, og støtter oss på kunstig intelligens til å utføre en stor del av det som tidligere ble håndtert manuelt.
BDO er ledende i denne utviklingen, og har et tjenestespekter som dekker alt fra digital rådgivning, implementeringsprosjekter, regnskapsleveranser – og ikke minst elsker vi prosjekter hvor vår faglige spisskompetanse kombineres med teknologileveranser.
I BDO Business Services er vi over 500 ansatte og er representert på BDOs kontorer rundt om i Norge. På denne måten er vi et komplett kompetansehus som også bidrar med en merverdi gjennom kjennskap til lokalt næringsliv.
Tjenesteområdet i Business Services er delt inn i tre hovedområder:
Klikk på linkene over dersom du ønsker å vite mer om hvordan det er å jobbe i de ulike avdelingene.
I BDO er det våre kompetente ansatte som er vår største verdi. Viktigheten av våre dyktige medarbeidere er tydelig i alt vi gjør og i våre strategier. Hos BDO blir du en del av et fellesskap som er preget av ekte engasjement og høy kompetanse. Vi har tilrettelagt for at du som ansatt får erfaringer som støtter opp om dine drømmer og karriereplaner.
Vi vil gjerne høre fra deg
Vil du jobbe med oss? Vi har ledige stillinger for erfarne regnskapskonsulenter, lønnskonsulenter, nyutdannede og Management for Hire - send din CV til Marie Johnsrud, så tar vi kontakt!