Dynamics 365 Business Central

BDO bistår med Dynamics 365 Business Central

Forretningssystemet Dynamics 365 Business Central samler dine data fra regnskap, salg, drift og support i en brukervennlig skyløsning slik at du får god oversikt, bedre innsikt og enkel tilgang på viktig styringsinformasjon.

BDO er både systemleverandør av Dynamics 365 Business Central og har spesialistkompetanse på regnskapstjenester i samme system.

Business Central – et fleksibelt system

Tilpass deg raskere, jobb smartere og yt bedre

Microsoft Dynamics 365 Business Central er en av storsatsningene til BDO, og vi har hentet inn noen av Norges beste spesialister på Business Central som har solid fagkompetanse og bred industriforståelse. 


Hva er Business Central?

Forretningssystemet Business Central samler dine data fra regnskap, salg, drift og support i en brukervennlig skyløsning slik at du får god oversikt, bedre innsikt og enkel tilgang på viktig styringsinformasjon. Business Central spiller på styrkene til Microsoft 365 ved å gjøre de tilgjengelige i en forretningsapplikasjon. På den måten kan ledere og ansatte bruke Teams, Excel, Word og Outlook på en mer effektiv måte, da de er tett integrerte med forretningsprosessene. For eksempel kan viktig styringsinformasjon fra forretningssystemet presenteres i Teams, mens man kan se leverandørinformasjon direkte i Outlook



To personer i dialog foran PC


En person som smiler

Hvilke fordeler gir det å bruke dette systemet?

Microsoft Dynamics 365 Business Central gir en rekke fordeler for deg og din bedrift:

  • Tilpass deg raskere: Bli en innovativ virksomhet som kan ta i bruk nye forretningsmodeller raskere. Med lavkodeløsninger som Microsoft Power Automate kan du raskt og enkelt tilpasse systemet til endrede behov.
  • Jobb smartere: Få et fullstendig bilde av virksomheten med innebygde analyser som proaktivt informerer og veileder ansatte ved hjelp av kjente programmer fra Microsoft 365. 
  • Yt og lever bedre: Legg til rette for effektivisering gjennom veiledede arbeidsflyter og virksomhetsstyring basert på sanntidsdata visualisert med Microsoft Power BI.


Hvem passer systemet for?
  • Løsningen passer særlig godt for virksomheter som søker en skalerbar løsning som kan tilpasses morgendagens behov når de oppstår.
  • Tradisjonelt har Business Central passet for handels- og industribedrifter som trenger effektiv logistikk- og produksjonsstyring. Prosjektstyrte bedrifter vil også dra nytte av fleksibiliteten systemet gir. Med de fordelene den tette koblingen systemet har til resten av Microsoft sitt økosystem, har forretningssystemet blitt tatt i bruk i en rekke andre sektorer ogs


Tre personer i et møte

Slik hjelper vi deg:

En totalleveranse fra BDO kan bestå av teknisk kompetanse, regnskap, advokater og skatterådgivere som alle gjør sitt ytterste for å yte rask service og å være tett på dere. Les mer:

BDO bistår deg med å kartlegge viktige prosesser for å avdekke optimalt oppsett eller forbedringspotensialet i eksisterende oppsett. Vi gir råd på best mulig bruk av systemet og hvordan riktig informasjon kan tilgjengeliggjøres på en intuitiv måte til de som trenger det. 

Ved å velge BDO sikrer du en erfaren samarbeidspartner som i mange år har implementert ERP-system for kunder. Du får en systemleverandør som kjenner dine utfordringer og dermed leverer et ferdig oppsatt ERP-system med nødvendige integrasjoner. Dette sikrer god operasjonell drift og finansiell rapportering basert på dine behov. Det gir deg og dine ansatte et moderne ERP-system som effektiviserer hverdagen og gir verdifull oversikt på et helt nytt plan.

BDO har et eget team som jobber med integrasjoner og Business Analytics. Vi kan bistå med å fange, bearbeide og visualisere data på tvers av systemer slik at dere kan få riktig beslutningsinformasjon raskt. Vi er tett knyttet til Microsoft sitt økosystem og har ansatte som er sertifiserte konsulenter på Business Central, Azure og Power BI. 

BDO sørger for at dere har tilgang på support til enhver tid og at løsningen holdes løpende oppdatert med ny funksjonalitet.


BDO leverer en rekke regnskapstjenester gjennom et team av regnskapsførere som har lang erfaring med Microsoft Dynamics 365 Business Central.

BDO skal levere den beste kundeopplevelsen uavhengig av størrelse og lokasjon på din virksomhet. Vi har virksomhet i 167 land og kan levere sømløst på tvers av landegrenser. Vi tilbyr en prosjektleder som koordinerer våre leveranser, også på tvers av landegrenser og som sørger for kvalitet i alle ledd. 

Hvorfor velge BDO?


Helhetlig løsning:

BDO leverer en helhetlig løsning bestående av system, digitale tjenester, regnskap og lønn. Vårt brede kompetansespekter gjør at vi forstår alle prosessene, og vet hvilke muligheter som finnes for kundene våre. Vi har fageksperter på mva, SAF-T, skatt, avgift, rapportering, moms, lønn (inpat og expat). 

3 personer foran en laptop


5 personer i et møterom


Regnskap i Business Central:

BDO har egne ansatte som er spesialisert på å levere en effektiv og god regnskapstjeneste på Business Central. Disse erfarne regnskapskonsulentene vil sammen med BDO sine andre fageksperter, sørge for at BDO kan gi dere den beste totale kundeopplevelsen.


Tilpassede tjenester

Med BDO som partner får dere en leverandør som kan skalere tjenester i tråd med deres utvikling i størrelse, kompleksitet og geografi. Siden vi i BDO vet at ingen kunder er like, vil tjenestene tilpasses den enkelte kunde. Noen har kun behov for lønnstjenester, andre trenger støtte på enkelte prosesser, som for eksempel inngående fakturahåndtering, mens andre igjen trenger at BDO står for hele produksjonen av regnskap og rapportering hvor selskapet selv trenger kun å stå for controlling og ledelse.   


En ansatt i BDO

Kontaktperson:

Kontakt oss

Har du spørsmål eller ønsker du en uforpliktende samtale med en av oss? Ta kontakt ved å fylle ut skjemaet under og vi kommer tilbake til deg innen kort tid. 

Nysgjerrig på mulighetene i BDO?
Les mer om våre kompetanseområder, karrieremuligheter og ledige stillinger.

Drøm det. Gjør det.