Management Trainee

Har du store ambisjoner og ønsker unik innsikt i organisasjonen?

Management Trainee-programmet er et toårig program rettet mot deg med lederambisjoner og som ønsker en bratt læringskurve. Du får jobbe innen forretningsområdene revisjon, Consulting og Deal Advisory. Som Management Trainee utarbeider du tidlig en individuell programplan, som lar deg være med å bestemme hvilke forretningsområder du skal jobbe i i løpet av de to årene. 

Parallelt med dette følger du det vi mener er Norges råeste onboardingsløp, Camp BDO. Løpet er for alle nyutdannede, og du vil få tett oppfølging fra nøkkelpersoner i selskapet.

Som Management Trainee kommer du tett på toppledelsen i BDO, og du vil ta del i strategisk viktige prosjekter for BDO.

I løpets andre år inntar du en støtterolle til toppledelsen i selskapet og får en fullverdig stemme inn i ledermøter. Som Management Trainee vil du raskt få tillitt og bli involvert i topptunge prosesser helt fra start. Etter å ha fullført det toårige løpet vil du sitte igjen med bred og sterk faglig kunnskap, dyptgående innsikt i BDOs ledelse og strategiske prioriteringer, samt et omfattende nettverk i organisasjonen.

Hvordan er det å være Management Trainee?

Møt Erik Wold Hagen!

"Vi blir eksponert for reelle utfordriner og strategiske beslutninger som ledelsen står overfor. Det gir oss et unikt innblikk i hvordan det er å lede en stor organisasjon som BDO" 

Møt Kaja Steinsbø Eggan!

"Det har ikke gått opp for meg hvor mye jeg har lært de siste to årene. Det er så enormt mye jeg kan ta med meg av erfaringer"

Møt Ingvild Kvaal!

"For studenter som søker en karriere der teknologi møter rådgivning, finnes det få steder som gir muligheten til å utforske begge verdener så grundig som BDOs Management Trainee-program. Det er et veldig bra opplegg"

Hvorfor bli Management Trainee?


  • Du får jobberfaring innen ulike forretningsområder 
  • Tett personlig og faglig oppfølging fra egen mentor og traineekoordinator, i tillegg til personalansvarlig leder og fadder 
  • Et skreddersydd program, basert på dine ønsker 
  • Mulighet til å bygge et stort, profesjonelt nettverk i BDO 
  • Spennende prosjekter og samlinger med Management Trainee-nettverket 
  • Unik nærhet til ledelsen og sentrale styringsorganer i BDO 
  • Muligheten til å velge hvilket område du vil starte i etter endt management trainee program 

Velg din retning

Som Management Trainee får du sette sammen et program basert på dine interesser, enten om du vil fordype deg i bærekraft, teknologi, økonomi, forretningsutvikling eller gransking, så er mulighetene store i BDO. Alle management trainees starter sin første periode i revisjon, deretter roterer du innom tre andre avdelinger i løpet av to år. Dette er noen av de spennende områdene du kan velge mellom: 

Tech Advisory
  • Data & AI
  • Digital transformation
  • Business analytics
Samfunn- og forretningsutvikling
  • Strategi og ledelse
  • Utredning og analyse
  • Virksomhetsstyring
Risk Advisory Services
  • Digital gransking
  • Cyber sikkerhet
  • Digital forensics
Revisjon
  • Digital revisjon
  • Dataanalyse
  • IT-revisjon
Deal Advisory
  • M&A
  • Transaction services 
  • Valuation
Business Transformation
  • Technology enablement
  • CFO advisory
  • Effektivisering

Hva kjennetegner en Management Trainee? 

Som Management Trainee i BDO får du stort ansvar tidlig, og derfor ser vi etter deg med høy motivasjon, tydelige ambisjoner og et ønske om en bratt læringskurve.

Du vil jobbe tett med ledelsen og bidra til utvikling av selskapet, derfor er det en fordel om du er nysgjerrig, liker å tenke nytt og tar initiativ i alle ledd. Det er også en fordel om du er fleksibel og liker varierte utfordringer i et miljø i endring.  

Som Management Trainee i BDO blir du én av fire nyutdannede med mastergrad som får muligheten til utvikling i et spennende og faglig sterkt miljø.


Klar til en karrierestart utenom det vanlige? 

Vi er klare for å ta imot nye talenter! Søknadsfristene for Management Trainee er vanligvis i august og januar og blir publisert under "ledige stillinger".