Management for Hire
Har en viktig ansatt i selskapet sluttet? Har det dukket opp et akutt midlertidig behov for en leder i din bedrift? Trenger dere å effektivisere økonomi og rapporteringsprosesser i avdeling? Med vår spesialkompetanse kan vi sammen skreddersy og hjelpe deg med å optimalisere din økonomiavdeling i den perioden du trenger vår ressurs.
Hvorfor velge oss?
Du får høyt kvalifiserte ressurser med tilgang til et godt fagmiljø i BDO. Vi har et omfattende kompetanseutviklingsprogram for alle våre 2000 ansatte og er løpende oppdaterte på våre fagfelt. Ved å benytte deg av oss vil du som kunde kunne dra nytte av hele vårt unike fagmiljø.
Du får kontinuerlig oppfølging gjennom hele prosjektet fra teamleder for å sikre den beste kundeopplevelsen. Du får en erfaren ressurs med spesialkompetanse som utfører rådgivning eller konsulenttjenesten. Vi sikrer viktig kompetanseoverføring og kontinuitet i en overgangsfase i din bedrift. Du får en sparringspartner som kan utfordre og tilføre ny kompetanse du har behov for. Tjenesten leveres som et definert prosjekt. Du kan justere engasjementet ved behov om det periodevis er større belastning eller omstillinger i din virksomhet.
Hvilke ressurser kan BDO tilby?
- Financial Controller
- Group Controller
- Prosjektleder
- Regnskapssjef
- Konsernregnskapssjef
- Økonomisjef
- Ressurser med spesialkompetanse innen systemer
- CFO
Dette sier vår kunde Söderberg & Partners Norge:
Den største fordelen med å leie inn kompetanse har vært at vi fikk en person på plass i løpet av kort tid. Fra jeg startet prosessen tok det tre uker før Caroline var på plass, i stedet for de tre til fem månedene som faste ansettelser gjerne krever.
- Gard Vammervold Eriksen, CFO i Söderberg & Partners Norge.
Les mer om vårt kundesamarbeid her.
Ta kontakt med oss
Er du nysgjerrig på BDO Management for hire? Ta kontakt med en av oss eller fyll ut kontaktskjemaet nedenfor, og vi vil komme tilbake til deg så fort vi kan.