Regnskap

for håndverkere.

Verktøy for en enklere hverdag

Spar tid, kutt kostnader og jobb smartere med BDO. Vi har nemlig spesialisert oss på regnskap for håndverkere.

Regnskapstjenester for håndverkere 

Våre systemer for økonomi og ordrestyring frigir tid og gjør at du kan jobbe mer effektivt. Rådgiveren hjelper deg å forstå tallene slik at du får oversikt og kan øke lønnsomheten. På den måten får du det beste fra to verdener – og kan fokusere på å gjøre det du er god på. Nemlig håndverket ditt.

SmartDok - Xledger integrasjon fra BDO 

SmartDok – Xledger integrasjonen utviklet av BDO er en helautomatisk løsning som kjører døgnet rundt. Denne integrasjonen sørger for at arbeidsprosesser på tvers av systemene blir utført mer effektivt og gir deg bedre kontroll på bedriftens data. Integrasjonen styres av tidsstyrte prosesser, men det kan også utføres manuelle overføringer ved spesifikke behov.

Det er utviklet funksjonalitet mellom systemene som skal sørge for at du besitter korrekte data til enhver tid. Dette inkluderer blant annet prosjekter, ordre, ansatte, avdelinger, produkter, maskiner, vareforbruk, lagertransaksjoner, fakturagrunnlag og registrerte timer.

Fordeler med bistand fra BDO:

  • Et regnskap som er løpende oppdatert for god oversikt
  • Kontroll på virksomhetens lønnsomhet og likviditet
  • Fakturering umiddelbart etter jobben er utført
  • Kontroll på timeregistrering, planlegging, materialforbruk og ressursstyring
  • Et integrert rapporterings- budsjetterings- og analyseverktøy

Virker det interessant eller kanskje du ønsker mer informasjon? Ta kontakt med oss i dag ved å fylle ut skjemaet under.

Kontaktpersoner:

Kontakt oss

Har du spørsmål eller ønsker du en uforpliktende samtale med en av oss? Ta kontakt ved å fylle ut skjemaet under og vi kommer tilbake til deg innen kort tid. 

Nysgjerrig på mulighetene i BDO?
Les mer om våre kompetanseområder, karrieremuligheter og ledige stillinger.

Drøm det. Gjør det.